logo
Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a sedatifpc.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Bővebben
Elfogadom
Nem fogadom el
Sédatif PC
Boiron
Nevessen, hogy megelőzze és csökkentse a stresszt
Nevessen, hogy megelőzze és csökkentse a stresszt

 

 

  • A szívritmus stabilizálásával és a vérnyomás csökkentésével a stressz ellen hat.
     
  • Szaggatott légzést vált ki, amivel megnöveli a be- és kilélegzett, aktív levegő mennyiségét, valamint a vér oxigéntelítettségét. Ezáltal – a fehérvérsejtek képződésének fokozásával – hozzájárul a stressz miatt meggyengült természetes védelmi rendszer megerősítéséhez.
     
  • Visszaszorítja a stresszért felelős hormon, a kortizol kiválasztását.
     
  • Oldja a feszültséget, ellazít és könnyebb elalvást biztosít.
     
  • Hatással van a gátlásokra. Fizikai reflexként felszabadítja az érzelmeket, és megkönnyíti a személyes kapcsolatok kialakítását, ápolását.
     
  • Csökkenti az agresszivitást, és elősegíti az adott helyzet kevésbé drámai megítélését.

A HAHOTAJÓGA

Relaxálás, meditáció, jóga, légzési gyakorlatok stb. Számos módszer áll rendelkezésünkre, hogy megelőzzük és kordában tartsuk a stresszt. Közéjük tartozik a hahotajóga is. A módszer alapelve azokra a tanulmányokra épül, amelyek kimutatták, hogy az agy nem tesz különbséget a spontán és a szándékos nevetés között. Művelői a hagyományos jóga által ihletett gyakorlatokra vagy a stressz felszabadítását célzó, ellazulást elősegítő és természetes módon nevetésre ingerlő játékokra építik fel összejöveteleik programját.

TUDTA?

A gyerekek átlagosan 400-szor nevetnek naponta, míg egy felnőtt mindössze egy tucatszor.*

* https://www.fedecardio.org/Je-m-informe/J-apprends-a-gerer-mon-stress/prevenir-le-stress-par-le-rire

 

VISSZA KÖVETKEZŐ CIKK
OLVASSA EL EZT IS